INFORMASJON TIL LÆRERNE 2026
Kulturbingen har invitert Kila skole, Seljestad skole og Bergseng skole til å være med i Harstads største lokale kulturarrangement i Harstad Kulturhus 2025.
I år blir det fire forestillinger.
Alle skolene er med på alle de fire forestillingene
Lørdag x. november kl. 12:00 og 15:00
Søndag x. november kl. 15:00 og kl. 18:00
x skole skal være «Landsbyunger 1» og skal synge «Se kor det snør» med Lilleprinsessa.
x skole skal være «Landsbyunger 2» og synge «Hvis det skal bli jul» sammen med Nissejenta. I tillegg skal de synge refrenget på «Jul te alle små» i et Landsbykor.
x skole skal være «Nissebarna», og synge «Hei og hå» med nissene + hjelpe nissene med mange replikker.
Alle elevene er også med i scene 19, som er den store finalen. Her skal alle synge med på refrenget til «Vi kjem med lys»
All informasjon som lærere trenger, finnes under på denne siden.
Info til foreldre/ foresatte er HER.
Vi har kuttet FB-sider. Alle spørsmål kan stilles til Harald. Kontaktinfo er nederst på siden.
Elevene vil få instruksjon, spennende erfaringer og kjennskap til hvordan Harstads største oppsetning foregår. Klassene øver på sang, dans og litt skuespill på skolen.
I tillegg har vi følgende FELLESPRØVER på Heggen vgs og i Kulturhuset


